طراحی کاتالوگ و بسته بندی

طراحی کاتالوگ و بسته بندی

طراحی کاتالوگ تجاری

طراحی کاتالوگ تجاری در بازرگانی خارجی به عنوان طراحی ویترین کسب و کار شناخته می شود. هر اندازه کاتالوگ شما حرفه ای و هوشمندانه طراحی شود، برند صادراتی قوی تری خواهید داشت. در کاتالوگ صادراتی حتما اطلاعات ضروری و مورد نیاز مشتریان احتمالی را در محتوا قرار دهید. از نوشتن محتوای غیر ضروری بپرهیزید. به دلیل تورم بالای ایران و نوسانات شدید قیمت‌ها بهتر است از درج قیمت در کاتالوگ اجتناب نمایید. از لوگوی تجاری و رنگ سازمانی مخصوص خود در تمام صفحات استفاده کنید. پیشنهاد می شود طرح کاتالوگ و کارت ویزیت و ست اداری با هم تناسب داشته باشد. نکته مهم در برندسازی صادراتی تکرار علامت تجاری و رنگ سازمانی در تمام ابزارهای تبلیغاتی کسب و کار شماست. ذهن مخاطب را به هویت کسب و کارتان عادت دهید و از تنوع کوتاه مدت در رنگ و علامت تجاری پرهیز نمایید.

طراحی بسته بندی صادراتی

طراحی بسته بندی صادراتی باید خلاقانه انجام گردد. محصول صادراتی شما کالایی است که به دست مشتری نهایی می رسد. بنابراین از همه جنبه ها مورد توجه قرارداد. برندها در نهایت کمتر از 10 ثانیه زمان دارند تا در مشتری حس خوبی ایجاد کنند. این فرصت بسیار کوتاه و طلایی است. 

صداقت در بسته بندی را فراموش نکنید. تمامی محتوای بسته بندی می بایست معرف واقعیت‌ها در مورد محصول داخل آن باشد. در غیر این صورت مشتری، بار دیگر برای خریداری آن هزینه نخواهد کرد و به یک عامل تبلیغات منفی برای برند شما تبدیل می گردد.

تست بسته بندی محصول می تواند در صادرات بسیار تأثیرگذار باشد. قبل از چاپ لیبل بسته بندی بهتر است طرح آن را با استفاده از موکاپ در شبکه های اجتماعی و وبسایت چند زبانه مورد ارزیابی قرار دهید. اگر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، و آمار خوبی در نظرسنجی ها کسب کرد، ریسک کمی دارد و قابل سرمایه گذاری است.

مهم‌ترین نکته در طراحی لیبل محصولات صادراتی، رعایت ملاحظات قانونی است. با توجه به شرایط تحریم در ایران، در انتخاب محتوای بسته بندی بسیار دقت نمایید. می توانید از افراد با تجربه در حوزه کسب و کار خود مشورت بگیرید.

مشاوره طراحی کاتالوگ و بسته بندی صادراتی

برای طراحی کاتالوگ و بسته بندی تجاری می توانید از نیلان افزار مشاوره  دریافت کنید. برای این منظور از طریق فرم موجود اقدام نمایید. کارشناسان نیلان افزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می‌کنند. هیچ وقت برای شروع دیر نیست همین الان اقدام کنید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *