ایجاد ایمیل و کارت ویزیت تجاری

ایجاد ایمیل و کارت ویزیت تجاری

ایجاد ایمیل تجاری

همانطور که پیش‌تر مطرح شد، ثبت دامنه و انتخاب نام برند، مرحله اول برندسازی صادراتی است. پس از انتخاب و ثبت دامنه، مهمترین کار ایجاد ایمیل تجاری یا همان وبمیل است. بهتر است به ازای هر فرد کلیدی در کسب و کار یک ایمیل جداگانه ساخته شود. پس از آن می بایست برای هر یک از اعضای تیم، یک کارت ویزیت جذاب با رنگ سازمانی و لوگوی برند صادراتی شما طراحی شود. ایجاد ایمیل و کارت ویزیت تجاری نقش بسیار مهمی در بازرگانی خارجی ایفا می کند. زیرا در حال حاضر ایمیل مهمترین ابزار در تجارت بین الملل شناخته می شود و بیشتر مبادلات اسناد و مدارک و صورتحساب های مهم از این راه ارسال می گردد.

هر فرد بطور جداگانه می تواند از طریق ایمیل خود به بازاریابی بین الملل و ایمیل مارکتینگ مشغول شود. حتما یک ایمیل با نام info را به عنوان ایمیل اصلی برند تان ایجاد  و در وبسایت کسب و کار خود معرفی نمایید. این کار باعث ایجاد حس اعتماد بین شما و مشتری می شود.

طراحی کارت ویزیت تجاری

در تجارت طراحی کارت ویزیت دیجیتال و فیزیکی ضروری است. از درج بارکد در کارت ویزیت خود غافل نشوید. برای رعایت استاندارد جهانی در طراحی کارت ویزیت تجاری بهتر است طرحی خلوت با زمینه رنگ سازمانی کسب و کار خود داشته باشد. شماره تماس ها خوانا باشند. آدرس وبسایت از طریق بارکد در دسترس باشد تا مشتری مجبور به تایپ آن در مرورگر نباشد. همه این موارد از ملزومات شروع برندسازی صادراتی است. در صورت تمایل به دریافت مشاوره ایجاد ایمیل و کارت ویزیت تجاری از طریق شماره تماس و واتساپ موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

مشاوره طراحی سایت تجاری

برای طراحی سایت تجاری می توانید از نیلان افزار مشاوره  دریافت کنید. برای این منظور از طریق فرم موجود اقدام نمایید. کارشناسان نیلان افزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می‌کنند. هیچ وقت برای شروع دیر نیست همین الان اقدام کنید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *