طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه یکی از الزامات برندسازی صادراتی شناخته می شود. اگر یک صادرکننده نوپا هستید ابتدا با طراحی سایت یک زبانه شروع بکار کنید. با این کار هم هزینه ها را مدیریت می کنید هم برند ارزشمند خود را خلق می کنید. انتخاب زبان سایت به خودتان بستگی دارد. با تجربه ای که تیم ما در این زمینه داشته است می توانیم دو دیدگاه در خصوص طراحی سایت تک زبانه تجاری بیان کنیم.

دیدگاه اول طراحی سایت تجاری به زبان فارسی

طراحی سایت تجاری به زبان فارسی برای صادر کنندگانی مناسب است که تازه کار هستند و هنوز به زبان انگلیسی تجاری اشراف پیدا نکرده اند. برای این دسته از صادرکنندگان، ارتباط با مشتریان فارسی زبان در سراسر جهان در اولویت قرار دارد. تاجران ایرانی در هر کجای دنیا، می توانند به زبان فارسی در گوگل به دنبال تأمین کنندگان و صادرکنندگان ایرانی باشند و این یکی از مزایای سایت بازرگانی به زبان فارسی است. بنابر این توصیه ما به شما این است که اگر هنوز به زبان انگلیسی قادر به ارتباط با مشتریان نیستید و ترجیح می دهید تجارت خود را با فارسی زبانان دنیا شروع کنید طراحی سایت بازرگانی به زبان فارسی را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید قالب وردپرسی یک وب سایت صادراتی می بایست با افزونه های چند زبانه سازگار باشد تا بتوانید در آینده به زبان های وبسایت خود بیافزایید. در غیر این صورت یا باید فرآیند طراحی سایت صادراتی خود را از ابتدا انجام دهید و یا از دامنه یا زیر دامنه دیگری برای سایر زبان ها استفاده نمایید. بدون شک این کار مدیریت وبسایت را مشکل کرده و هزینه ها را افزایش می دهد. هوشمندانه ترین کار انتخاب یک تیم حرفه ای و با تجربه برای انجام این کار است. گروه نیلان افزار با 7 سال تجربه در زمینه طراحی سایت چند زبانه و پشتیبانی فنی و محتوایی آن، می تواند شما را در مسیر رشد کسب و کار صادراتی تان همراهی نماید.

دیدگاه دوم طراحی سایت تجاری به زبان انگلیسی

طراحی سایت تجاری به زبان انگلیسی انتخاب تاجرانی است به حد کافی به زبان انگلیسی و اصطلاحات صادرات و واردات اشراف داشته و به جذب مشتریان خارجی فکر می کنند. هدف این دسته از صادر کنندگان، جلب اعتماد بازارهای خارجی است و معمولا به برندسازی صادراتی مطابق با استانداردهای جهانی بسیار توجه دارند. البته ناگفته نماند چشم انداز افزودن زبان‌هایی مانند عربی،روسی، آلمانی، فرانسوی در چنین شرایطی وجود دارد. حتی ممکن است پس از مدتی افزودن زبان فارسی هم در دستور کار چنین برندهای صادراتی قرار بگیرد.

طراحی سایت صادراتی چند زبانه

یک وبسایت صادراتی استاندارد می بایست دارای حداقل دو زبان فارسی و انگلیسی باشد. ترکیب دو دیدگاه فوق می تواند یک وبسایت صادراتی دو زبانه ایده آل را برای یک کسب و کار بین المللی رو به رشد، رقم بزند. وجود زبان فارسی برای جلب اعتماد مشتریان داخل کشور و احترام به ملیت و اصالت خود و محصول صادراتی خودمان است. در مقابل وجود زبان انگلیسی به منزله احترام به بازار جهانی و توجه به مخاطبان غیر فارسی زبان است. شاید با وجود زبان انگلیسی دیگر ضرورتی برای افزودن زبان های سوم، چهارم و … نبینید، اما باید بدانیم تشخیص این موضوع کاملا به بازار هدف محصول صادراتی شما بستگی دارد. دو دلیل محکم می تواند برای افزودن زبان سوم وجود داشته باشد. 

1- وجود ظرفیت‌های بالای فروش به کشورهایی خاص. به عنوان مثال ممکن است محصولی مانند میوه و تره بار، در کشورهای عربی بازار داغی داشته باشد. وجود زبان عربی در وبسایت تجاری شما می تواند شانس دیده شدن وبسایت شما در دنیای مجازی و به دنبال آن فروش بیشتر را افزایش دهد.

2- عدم تمایل مردم برخی کشورهای هدف صادراتی پر تقاضا به صحبت کردن به زبان انگلیسی. مردم برخی کشورها مانند روسیه تمایل و توانایی صحبت به زبان انگلیسی را ندارند. چنین کشورهایی تعصب خاصی به زبان خود دارند. در این شرایط اگر پتانسل بازار در آن کشور بالا باشد، ما به عنوان یک صادر کننده‌ی هوشمند باید اقدام به افزودن آن زبان به وبسایت خود کنیم. با این اقدام، شانس بازاریابی بین المللی خود را افزایش داده و قدرت وبسایت صادراتی چندزبانه خود را به نمایش  در میاوریم.

پیشنهاد ما به شما

جان کلام اینکه اگر می خواهید برند صادراتی خود را به مردم ایران و جهان معرفی کنید؛ داشتن یک وبسایت تجاری چند زبانه اجتناب ناپذیر است. طراحی سایت صادراتی چند زبانه با طراحی سایت فروشگاهی داخلی یا طراحی سایت شخصی و شرکتی داخلی بسیار متفاوت است و نیاز به تجربه زیادی دارد. پلن های معرفی شده توسط تیم ما با توجه به نیازهای صادرکنندگان، استانداردسازی شده است. در صورت تمایل به همکاری با گروه نیلان افزار، ابتدا از طریق واتساپ یک زمان مشاوره دریافت نمایید تا بطور ویژه کسب و کار شما را مورد بررسی قرار دهیم. برای طراحی سایت صادراتی شتاب زده عمل نکنید چرا که کارایی و کیفیت آن می تواند آینده شغلی، مالی و ارتباطات شما را متحول سازد.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *