طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ

در فرآیند برندسازی صادراتی، یکی از مراحل مهم پس از انتخاب نام، شعار و رنگ سازمانی برند صادراتی شما، طراحی لوگو و سربرگ تجاری است. منظور از لوگو همان علامت تجاری است که مردم با دیدن آن، تمام هویت و فعالیت کسب و کار شما را به یاد می آورند. طراحی لوگو می تواند به سه صورت تصویری، متنی و یا ترکیبی از این دو انجام شود. بهتر است لوگوی یک شرکت بازرگانی از نوع سوم طراحی شود. با طراحی یک لوگوی ترکیبی می توانید سرعت برندسازی صادراتی خود را افزایش دهید. طراحی سربرگ تجاری برای یک فرد صادرکننده یا یک تیم صادرکننده لازم و ضروری است. معمولا مشتریان حرفه ای شما به دنبال تأمین کنندگان حرفه ای هستند. داشتن سربرگ در پیش فاکتور، کوتیشن و فاکتورهای صادر شده نشان از حرفه ای بودن شماست.

ویژگی های لوگوی تجاری

طراحی لوگو بسیار سلیقه ای است. با توجه به تنوع سلیقه ها می توان گفت، طراحی لوگو یکی از مراحل سخت و زمانبر برندسازی صادراتی است. به همین دلیل سعی کنید قبل از هر اقدامی، به انواع لوگوهای پیرامون خود، فضای مجازی، رقبا و مانند آن بسیار توجه کنید و طراح لوگو را از سلیقه خود آگاه سازید. این کار فرآیند طراحی لوگو را بسیار کوتاه تر می کند. طراح لوگو با در نظر گرفتن موضوع کسب و کار بازرگانی و سلیقه شما اقدام به طراحی یک الی سه طرح اولیه می نماید. توجه داشته باشید لوگو باید از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار باشد و به صورت وکتور طراحی طراحی شود. در این شرایط است که شما می توانید لوگو را در هر ابعادی، بدون افت کیفیت چاپ و حک کنید.

ویژگی های سربرگ تجاری

در طراحی لوگو و سربرگ تجاری سعی کنید از یک طراح با تجربه در حوزه صادرات مشاوره کسب کنید. هر نوع سربرگی برای صادرات نمی تواند مناسب باشد. سربرگ تجاری معمولا ساده، خلوت،تک رنگ یا دو رنگ (رنگ سازمانی برند صادراتی) است. در پاصفحه فقط آدرس وبسایت بازرگانی خود را درج کنید و از نوشتن همه شماره تماس ها و آدرس ایمیل بپرهیزید. بطور کلی بهتر است، سربرگ برند خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنید.

نکته مهم قبل از طراحی سایت بازرگانی

پس از اتمام فرآیند طراحی لوگو و سربرگ، زمان طراحی سایت فرا می رسد. در این مرحله طراح سایت بازرگانی شما می تواند بر روی قالب و گرافیک وبسایت مانور دهد. اما یک نکته مهم قبل از شروع طراحی سایت صادراتی وجود دارد و آن دسته بندی محصولات صادراتی توسط شماست. یکی از مهمترین اقدامات تولید محتوا و سئو، دسته بندی محتواست که بدون وجود شفافیت در آن، مخاطبان سایت دچار سردرگمی شده و از وبسایت استقبال نمی کنند. بنابراین اگر بر محصول صادراتی خود اشراف ندارید و نمی توانید دسته بندی مناسبی ارائه دهید بهتر است در انتخاب محصول صادراتی خود تجدید نظر داشته باشید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *