اهمیت دسته بندی محصولات صادراتی

اهمیت دسته بندی محصولات صادراتی

اهمیت دسته بندی محصولات صادراتی

اگر می‌خواهید به بهترین صادرکننده محصول مورد نظر خود در ایران تبدیل شوید، می بایست اهمیت دسته بندی محصولات صادراتی خود را جدی بگیرید. اشراف بر مشخصات فنی کالا، کد تعرفه کالا (HScode) و دسته بندی کالا در استاندارد جهانی جزو پیش نیازهای طراحی سایت صادراتی محسوب می شود. هر چه تخصصی تر به توصیف محصول خود بپردازید مشتریان حرفه ای تری را جذب خواهید کرد. وبسایت بازرگانی شما کاتالوگ آنلاین شماست. بنابراین شایسته است در معرفی دقیق محصولات کوشا باشیم تا تصویر ارزشمندی از برند صادراتی خود در ذهن مشتری ایجاد کنیم.

سئوی دسته بندی محصولات

پس از اتمام فرآیند طراحی سایت، نوبت بهینه سازی آن می‌رسد. سئوی دسته بندی محصولات صادراتی شما یکی از مراحل مهم فرآیند سئوی سایت است. بهتر است سئوی برگه دسته محصولات نسبت به سئوی محصول تکی در اولویت باشد. مشتری با دیدن همه دسته بندی ها در یک برگه می تواند به بهترین شکل ممکن همه محصولات شما را مشاهده نماید.

گرافیک دسته محصولات

سایت تجاری شما، کاتالوگ، ویترین، غرفه نمایشگاه، دفتر مجازی، نشانه حیات و اعتبار کسب و کار شما در فضای مجازی است. بنابراین هر چه جذاب و گیرا باشد می تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. برای هر دسته باید از یک تصویر شاخص استفاده کرد. یک قالب واحد برای همه دسته ها طراحی کنید که به طریقی واترمارک هم محسوب می گردد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که گرافیک خاص و زیبایی وبسایت نباید بر سرعت لود سایت تأثیر منفی بگذارد.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *