انتخاب شعار و رنگ سازمانی

انتخاب شعار و رنگ سازمانی

انتخاب شعار و رنگ سازمانی

شعار کسب و کار شما در یک جمله کوتاه می تواند رسالت، چشم انداز و تجربیات شما را به مخاطب منتقل کند. بنابراین انتخاب شعار و رنگ سازمانی نیاز به تحلیل و بررسی عمیقی دارد. شعار صادراتی شما باید منحصیر به کسب و کار خودتان باشد و تا حد ممکن، اعتماد و حس خوبی در مخاطبان ایجاد کند. رنگ سازمانی هم به همین اندازه حائز اهمیت است. در روانشناسی ثابت شده است که هر رنگ معنای خاصی به زندگی می بخشد. به عنوان مثال رنگ آبی نماد اعتماد، رنگ نارنجی نماد خلاقیت، رنگ زرد شادی و امید و بنفس لوکس و رازآمیز است. اهمیت رنگ سازمانی در فرآیند طراحی لوگو و سربرگ بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اهمیت شعار و رنگ در برندسازی صادراتی

صادرات، کسب و کاری پر چالش، فراتر از مرزها و بسیار ارزشمند محسوب می شود. با انتخاب شعاری مناسب، شأن و منزلت کسب و کار خود را ارتقا دهید. شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد اما در طول مسیر پیشرفت کسب و کار تجاری خود تأثیر شعار و رنگ سازمانی را در عمل مشاهده خواهید کرد. محصول صادراتی شما احتمال دارد به دست هر انسانی در سراسر دنیا برسد. اینجاست که ترکیب شعار و رنگ سازمانی باید احساسات مشتری را درگیر کند. هر چه این تأثیرگذاری قوی تر باشد، بدون شک مشتری های بیشتر و وفادارتری خواهید داشت.

نکات انتخاب شعار جذاب و تأثیرگذار

در انتخاب شعار صادراتی خود از صدای کلمات استفاده کنید. به کلمات جان بدهید و ذهن و قلب مخاطبان را درگیر کنید. اگر بطور تخصصی روی محصول خاصی کار می کنید باید شعار کسب وکارتان معرف محصول صادراتی باشد. به عنوان مثال شعار “ما به پلاستیک جان تازه می دهیم” شعار یک شرکت صادرکننده گرانول پلاستیک بازیافتی است. برای بهره مندی از مشاوره برندسازی صادراتی با شماره واتساپ های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *