سئو و تولید محتوا

سئو و تولید محتوا

سئو و تولید محتوای تخصصی

سئو و تولید محتوا اصطلاحات پرکاربرد حوزه بازاریابی اینترنتی هستند که در بازاریابی بین الملل کاربرد فرآوانی دارند. اصطلاح سئو یا اس ای او (SEO: search Engine Optimization) همان بهینه سازی موتور جستجوست که با استراتژی های خاصی، باعث نمایش وبسایت تجاری شما در صفحه اول نتایج گوگل با کلیدواژه مورد نظر، می‌شود. اگر در بازاریابی اینترنتی کسب و کار صادراتی خود از قدرت سئو غافل شده اید، سخت در اشتباه هستید. طراحی سایت صادراتی و تجاری بدون سئو، کمکی به برندسازی محصول شما نمی‌کند. بنابراین اگر صادرات را به عنوان کسب و کار اصلی خود انتخاب کرده اید و پیشرفت و ارتقای آن جزو اهداف بلند مدت شماست، در این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب کلیدواژه در سئوی سایت چند زبانه

اولین گام در فرایند سئو، جستجوی کسب و کارهای مشابه در گوگل است. این مرحله که در برندسازی صادراتی بسیار سرنوشت ساز است، به دقت، مهارت و حوصله زیادی نیاز دارد. در این گام باید با کلمات مرتبط به حوزه کاری خود و یا نام محصول صادراتی خود بازی کنید تا در نهایت به کلیدواژه های خوبی دست یابید. خود گوگل بهترین منبع و ابزار برای یافتن کلیدواژه مفید است. الگوریتم های گوگل با توجه به محبوبیت و تعداد جستجوی کلمات مرتبط با حوزه کاری ما، کلیدواژه های پر طرفدار را به ما پیشنهاد می دهند. با این وجود ابزارهایی مانند گوگل ترند، گوگل کیورد پلنر و مانند آن وجود دارند که فرایند یافتن کلیدواژه مفید را برای ما راحت تر می کنند.

نکته مهم این است که در وبسایت های چند زبانه صادراتی، نباید صرفا از ترجمه کلیدواژه فارسی در سایر زبان ها استفاده نمایید. چون ممکن است ترجمه یک واژه فارسی در کشور هدف هیچ مفهوم و کاربردی نداشته باشد. به عنوان مثال واژه گرانول در ایران به عنوان مواد اولیه پلاستیک کاربرد دارد. اما در کشورهای اروپایی این واژه به عنوان دانه های حبوبات و غلات شناخته می شود. بنابراین اگر بازار هدف این کسب و کار، کشورهای اروپایی باشند باید به زبان انگلیسی یا زبان خاص همان کشور به دنبال محصول مورد نظر بگردد تا در نهایت به وبسایت های رقیب مرتبط با محصول خود دست یابد. متخصصان سئوی گروه نیلان افزار می توانند شما را در این مرحله همراهی نمایند. برای دریافت مشاوره از طریق شماره های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

تحلیل رقبا در طراحی وبسایت بازرگانی

قبل از هر گونه اقدام در زمینه سئو و تولید محتوا، ضروری است رقبای خود را در فضای مجازی جستجو و شناسایی نمایید. شاید در فضای سنتی بازار، رقیبی داشته باشید که اعتقادی به بازاریابی اینترنتی ندارد و اصلا در حوزه برندسازی صادراتی در فضای مجازی فعالیتی نداشته است. این شرکت از دایره رقبای شما خارج است. زیرا چنین شرکتی به مشتری‌های فعلی خود قانع است و ظرفیت تأمین تعداد محدودی از مشتریان را دارد و اصلا به کشف بازارهای جدید فکر نمی کند. بنابراین اگر قصد دارید بطور جدی محصولات خود را به دنیا معرفی نمایید، برندسازی صادراتی بهترین راه کار است. تحلیل رقبا یکی از مراحل مهم و اساسی برندسازی صادراتی است. در دنیای تجارت بهتر است از رقبای خود بیاموزیم تا سریع تر به نتیجه مطلوب دست یابیم. 

بهترین راه برای تحلیل رقبا این است که خودتان را جای مشتری بگذارید و شروع به جستجوی محصول خود در وب و شبکه های اجتماعی نمایید. پس از شناسایی رقیب های اصلی نوبت به تحلیل محتوا و کلیدواژه های آن ها می رسد. بدون شک تحلیل دقیق رقبا، کمک ارزشمندی به پایه ریزی استراتژی سئو مارکتنیگ و تولید محتوای سودمند خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر سعی کنید با یک متخصص سئو مشورت نمایید تا پایه و اساس برندسازی خود را از ابتدا به درستی بنا نمایید.

اهمیت تولید محتوا در تجارت

محتوا، محور اصلی جذب مشتری واقعی و وفادار است. اگر محتوایی تخصصی و منحصر بفرد در وبسایت خود منتشر نمایید، در واقع ورود مشتریان واقعی به وبساییتان را تضمین کرده اید. اگر در محتوا، به نیاز مشتری پاسخ دهید، بدون شک ارزش آفرینی کرده اید. همین ارزش ایجادی برگ برنده شماست. زیرا باعث ایجاد حس اعتماد در مشتری شده و او را به سمت خرید از شما هدایت می کند. مشتریان حاضر هستن برای رفع نیازشان و دریافت بهترین خدمات، هزینه نمایند.

تا این مرحله وبسایت شما رسالت خود را انجام داده است. اگر پس از خرید، مشتری رضایت لازم از کیفیت محصول شما را داشته باشد بدون شک به یک مشتری همیشگی تبدیل می شود و این همان هدف اصلی ماست. بنابراین مجموعه ای از عوامل مختلف در جذب مشتری تأثیرگذار خواهد بود، که اساس آن بر روی محتوا پایه ریزی می گردد. تولید محتوا را جدی بگیرید تا نتایج لذت بخشی را در حوزه صادرات تجربه کنید.

اهمیت سئو در برندسازی صادراتی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت سئو و تولید محتوا در برندسازی صادراتی آشنا سازیم. شاید تا بحال برای همکاری با سئوکاران، اقداماتی انجام داده باشید و تجربه خوبی نداشته باشید. اما دل سرد نشوید. تلاش کنید تا بهترین تیم سئوکار را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. زیرا سئو یک فرایند بلند مدت است و تیمی که با شما همکاری می نماید عضوی از تیم کاری شما خواهد شد. پویایی در این فرایند با پویایی کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد. گروه نیلان افزار این امر مهم را به روشنی درک کرده و با صبوری و پشتکار در تمام مراحل برندسازی تجاری، مشتریان خود را همراهی می نماید. برای کسب مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس برقرار خواهند کرد.

مار ار در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

مشاوره طراحی سایت تجاری

برای طراحی سایت تجاری می توانید از نیلان افزار مشاوره  دریافت کنید. برای این منظور از طریق فرم موجود اقدام نمایید. کارشناسان نیلان افزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می‌کنند. هیچ وقت برای شروع دیر نیست همین الان اقدام کنید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *