بهترین قالب رایگان وردپرس

بهترین قالب رایگان وردپرس

در حال حاضر، سایت‌های وردپرسی برای افراد زیادی که قصد دارند وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند، بسیار جذاب هستند. با این حال، هزینه خرید یک قالب وردپرسی برای بسیاری از ما مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل، استفاده از قالب‌های وردپرسی رایگان بسیار محبوب شده است. در این بلاگ پست بهترین قالب‌های رایگان وردپرس را برای شما معرفی کرده‌ایم. برای هر یک از این قالب‌ها، ویژگی‌های برجسته خود را بررسی کرده‌ایم. از قابلیت‌های طراحی، شخصی‌سازی، و سازگاری با پلاگین‌ها تا کارایی و سرعت بارگیری، این پست به شما کمک می‌کند تا بهترین قالب رایگان برای وبسایت خود را پیدا کنید.

اهمیت یافتن یک قالب رایگان وردپرس

یک قالب رایگان وردپرس مناسب اهمیت بسیاری در طراحی وبسایت شما دارد. این قالب‌ها به شما امکان می‌دهند تا بدون هیچ دانش برنامه‌نویسی قبلی، یک وبسایت حرفه‌ای و زیبا راه‌اندازی کنید. طراحی بصری، قابلیت سفارشی‌سازی، پشتیبانی از افزونه‌های (پلاگین‌های) مختلف، و سرعت بارگذاری مناسب فقط برخی از ویژگی‌هایی هستند که باید در زمان انتخاب قالب در نظر داشته باشید.

یکی از موارد مهم در انتخاب یک قالب رایگان وردپرس عالی، آشنایی با ویژگی‌های آن است. در این بخش، با ویژگی‌هایی که یک قالب رایگان وردپرس عالی باید داشته باشد، آشنا خواهیم شد.

1. طراحی زیبا و حرفه‌ای: یک قالب وردپرس عالی باید دارای طراحی زیبا و حرفه‌ای باشد که به چشم بیاید و کاربران را جذب کند. طراحی مناسب و استفاده از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب، از جمله ویژگی‌هایی است که باید در نظر گرفته شود.

2. قابلیت سفارشی‌سازی: یک قالب رایگان وردپرس باید قابلیت سفارشی‌سازی بالا را داشته باشد، به طوری که شما بتوانید آن را بر اساس نیازهای خود تغییر دهید. این امکان برای افزودن لوگو، تغییر رنگ‌ها، تنظیمات تصویر پس‌زمینه و سفارشی‌سازی قالب به صورت کلی بسیار مهم است.

3. سرعت بارگذاری بالا: سرعت بارگذاری قالب بسیار مهم است و باید در انتخاب قالب رایگان وردپرس به این موضوع توجه کنید. کاربران تمایل دارند تا وبسایت‌ها به سرعت بارگذاری شوند و اگر قالب شما کند باشد، ممکن است کاربران از وبسایت شما خسته شده و به سایت‌های رقیب بروند.

4. پشتیبانی فنی: یکی از ویژگی‌های مهم یک قالب رایگان وردپرس عالی، پشتیبانی فنی قوی است. زمانی که شما یک قالب رایگان را نصب نمودید باید با توجه به نیاز خود از افزونه‌های موردنیاز استفاده کنید. برخی افزونه‌ها نیاز به نسخه پریمیوم دارند و باید از جای معتبر و قابل به‌روزرسانی تهیه گردد.

مشاوره طراحی سایت تجاری

برای طراحی سایت تجاری می توانید از نیلان افزار مشاوره  دریافت کنید. برای این منظور از طریق فرم موجود اقدام نمایید. کارشناسان نیلان افزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می‌کنند. هیچ وقت برای شروع دیر نیست همین الان اقدام کنید.

معرفی بهترین قالب رایگان وردپرس

قالب‌های رایگان وردپرس یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک وب سایت زیبا و کارآمد هستند. این قالب‌ها به طور رایگان در مخزن وردپرس در دسترس هستند و می‌توان آنها را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود و نصب کرد.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین قالب‌های رایگان وردپرس به همراه مزایای هر یک و میزان نصب آنها می‌پردازیم:

1- قالب رایگان AStra

یکی از بهترین قالب رایگان وردپرس قالب آسترا (Astra) است. این قالب پرسرعت و زیبا با قابلیت سفارشی‌سازی مناسب برای وبلاگ، نمونه کارهای شخصی، کسب و کار و فروشگاه ووکامرس (WooCommerce) طراحی شده است. آسترا با حجم کمتر از 50 کیلو بایت بسیار سبک بوده و سرعت بارگذاری بسیار عالی را ارائه می‌دهد. قالب رایگان آسترا کاملا بهینه برای موتورهای جستجو و به عبارتی SEO friendly است.

آسترا با تمامی صفحه‌ساز های رایج مانند Elementor، Beaver Builder، Visual Composer، SiteOrigin، Divi و… سازگاری دارد. برخی از ویژگی‌های مهم این قالب وردپرسی عبارتند از:

  • کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو)
  • قابلیت راست چین شدن
  • سازگاری با افزونه ووکامرس
  • قابلیت دو زبانه شدن قالب
  • قابل توسعه با افزونه های پریمیوم

اطلاعات قالب آسترا به اختصار:

اطلاعات مقادیر
گروه طراحی Brainstorm Force
نوع قالب تجاری
تعداد نصب فعال 1 + میلیون
نسخه وردپرس 5.3 یا بالاتر
نسخه PHP 5.3یا بالاتر
قالب رایگان آسترا

2- قالب OceanWP

دومین قالب که می‌توان به آن لقب بهترین قالب رایگان وردپرس را داد قالب Ocean WP است. این قالب سبک با قابلیت گسترش امکان طراحی هر نوع وب سایت مانند بلاگ، نمونه کارها، کسب وکار و فروشگاهی را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های حائز اهمیت در این قالب می توان به موارد زیز اشاره نمود:

  • سرعت بالا
  • ریسپانسیو بودن
  • سازگاری با قابلیت راست چین شدن
  •  کدنویسی استاندارد مطابق با الگوریتم‌های سئو
  •  سازگار با انواع صفحه‌سازهای رایج مانند: Elementor, Beaver Builder, Brizy, Visual Composer, Divi, SiteOrigin, و…
  •  سازگاری بسیار با المنتور و ووکامرس

اگر به دنبال یک قالب چندمنظوره می‌گردید ما به شما Oceanwp را پیشنهاد می‌دهیم.

بررسی اطلاعات قالب Oceanwp به اختصار:

اطلاعات مقادیر
گروه طراحی OceanWP
نوع قالب تجاری
تعداد نصب فعال 700,000 +
نسخه وردپرس 5.6 یا بالاتر
نسخه PHP 7.2 یا بالاتر
قالب رایگان ocean

3- قالب Hestia

پوسته Hestia هستیا یک پوسته نوین وردپرسی برای حرفه‌ای‌ها است. این هم یکی از بهترین قالب وردپرس مناسب برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک (رستوران‌ها، برگزارکنندگان مراسم عروسی، فروشگاه‌های ورزشی یا پزشکی)، استارت‌آپ‌ها، کسب و کارهای شرکتی، شرکت‌ها و موسسات برخط (آنلاین)، نمونه کارها، تجارت الکترونیک و کسب و کارهای مستقل است.

دارای طراحی چند منظوره تک صفحه ای، پاورقی ویجت شده، صفحه وبلاگ/اخبار و ظاهری تمیز، سازگار با اسلایدر Flat Parallax،  گالری عکس، صفحه ساز Elementor، تم واکنش گرا، سازگار با فزونه دوزبانه WPML،  Retina آماده، بهینه برای سئو و از Material Kit برای طراحی استفاده می کند.

بررسی اطلاعات قالب Oceanwp به اختصار:

اطلاعات مقادیر
گروه طراحی Themeisle
نوع قالب تجاری
تعداد نصب فعال 100,000 +
نسخه PHP 5.4 یا بالاتر

4- قالب Hello Elementor

قالب Hello Elementor یک تم وردپرسی سبک و مینیمال است که به طور خاص برای کار بدون مشکل با افزونه Elementor site builder ساخته شده است. این تم رایگان جز بهترین قالب رایگان وردپرس محسوب شده و لایه باز است. این قالب برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند یک وب سایت انعطاف پذیر ، آسان برای استفاده و قابل تنظیم داشته باشند. این قالب بهینه شده فضایی را  برای کاربران فراهم می کند تا طرح های منحصر به فرد خود را با استفاده از سازنده سایت elementor drag-and-drop بسازند. سادگی و انعطاف پذیری آن سبب شده به یک انتخاب عالی برای مبتدیان و سازندگان وب با تجربه تبدیل گردد.

اطلاعات مقادیر
گروه طراحی Elementor
نوع قالب تجاری
تعداد نصب فعال 1 + میلیون
نسخه وردپرس 6.0 یا بالاتر
نسخه PHP 7.3 یا بالاتر
قالب Hello elementor

5- قالب رایگان Neve

Neve یک قالب چندمنظوره فوق العاده سریع با قابلیت سفارشی سازی است. این قالب برای وبلاگ‌ها، کسب‌وکارهای کوچک، استارت‌آپ‌ها، آژانس‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک (فروشگاه WooCommerce) و همچنین سایت‌های نمونه کار شخصی و بسیاری از انواع پروژه‌ها قابل استفاده است. این قالب با AMP (صفحات شتاب دهنده موبایل) بهینه شده و کاملا واکنشگراست.

Neve در عرض چند ثانیه بارگیری می‌شود و کاملاً با هر دستگاه مشاهده، سازگار است. در حالی که بسیار سبک و طراحی مینیمالیستی دارد، شامل کدهای بهینه برای سئو است و درنتایج جستجوی گوگل رتبه های برتر را کسب می‌کند. Neve کاملاً با گوتنبرگ و محبوب ترین صفحه سازها (Elementor، Brizy، Beaver Builder، Visual Composer، SiteOrigin، Divi) سازگاری دارد. با افزونه‌های دو زبانه سازگار و از وِیژگی راست‌چین پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات مقادیر
گروه طراحی Themeisle
نوع قالب تجاری
تعداد نصب فعال 300,000+
نسخه وردپرس 5.5 یا بالاتر
نسخه PHP 7.0 یا بالاتر

اهمیت انتخاب قالب وردپرسی

انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس شما امری حائز اهمیت است. در واقع، قالب یکی از عوامل کلیدی در تعیین شکل و ظاهر سایت شماست. قالب‌ها، تنظیمات ظاهری و طرح بندی های مختلفی را به شما ارائه می دهند که بسته به نیازها و سلیقه شما، می توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از مزایای استفاده از قالب های رایگان وردپرس، هزینه صرفه جویی است. با استفاده از قالب های رایگان، شما قادر خواهید بود تا ظاهر وب سایت خود را به شکلی منحصر به فرد و حرفه ای تغییر دهید بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه های بالا داشته باشید. همچنین، با وجود تنوع قالب های رایگان در بازار، شما می‌توانید قالبی را پیدا کنید که به بهترین شکل ممکن با نیازها و سلیقه شما هماهنگ شود.

اما، انتخاب قالب رایگان مناسب نیاز به دقت و توجه دارد. برخی از قالب های رایگان ممکن است کد ناامن یا بدون به روزرسانی باشند، که ممکن است باعث مشکلات امنیتی و عملکرد ناپایدار در سایت شما شوند. بنابراین، قبل از انتخاب قالب رایگان، باید به دقت بررسی کنید و از منابع معتبر و قابل اعتماد دانلود کنید.

امیدواریم از مطلب ما در مورد بهترین قالب‌های رایگان وردپرس لذت برده باشید. در این مقاله، بهترین قالب‌‌های رایگان وردپرس را معرفی و بررسی کردیم و ویژگی‌های هر یک را برجسته نمودیم. انتخاب قالب مناسب برای وبسایت خود می‌تواند یک چالش باشد، اما با خواندن این مقاله، شما می‌توانید به آسانی قالب رایگانی که به نیازهای شما پاسخ می‌دهد را پیدا کنید. بعد از خواندن مقاله ما، چرا برای وبسایت خود یک قالب جدید امتحان نمی‌کنید؟ البته باید به این مورد توجه کنید که کار با قالب و سفارشی‌سازی آن نیازمند داشتن دانش کار کردن با افزونه، قالب، کدهای CSS و… است. برای کسب مشاوره در خصوص طراحی سایت صادراتی با ما در تماس باشید.

جستجو
دسته بندی
فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *